translation service

enter your language below for a translation of this site:

Reny Helwes - schilderen,tekenen,klein plastiek

Informatie over de kunstenaar

Reny Helwes
schilderen, tekenen, klein plastiek
Pastorielaan 7
Vriescheloo
tel.  0597-541619
email: reheart@versatel.nl
website: www.renyhelwes.exto.nl
open op afspraak





Reny Helwes..
Opleiding Rietveld academie te Amsterdam.
M.O.vrij tekenen en schilderen,lessen bij diversen kunstenaars.
Mijn werk is gematigd expressief en zeer kleurrijk.Ik maak gebruik van olieverf ,acryl en gouache.
Zowel portretten,stillevens als landschappen,getuigen van hetgeen mij bezig houdt.
Tevens heb ik een aantal jaar geschilderd met verstandelijk beperkte mensen.Verder geef ik cursussen tekenen/schilderen.
Exposities in Nederland en Duitsland.

werk van de kunstenaar